Välkommen härliga måndag!

Häärliga måndag, ja mina vänner, den har varit otroligt härlig!! Jag började dagen med att sätta mig på balkongen.. (den är dock full med skit för tillfället, men jag fick plats) där var såå varmt och skönt. jag bara älskar denna underbara årstid som är på väg = VÅREN!

Jag har sökt in till högskolan ..(igen).. antagningen öppnade nämligen idag så.. Håller tummarna för fullt att det skall gå vägen denna gång!

När kim kom hem körde vi till mediamarkt och handlade en ny kamera. och vi fick minsann ett presentkort på 500 spänn, någon form av kampanj de kör nu, TOPPEN!

Nu är det strax mina favvis program.. familjen annorlunda och svenska hollywood fruar! wiho

Ha en fortsatt trevlig måndag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0