Söndagsshopping.

Yes, det blev minsann lite shopping idag med. Himla skoj att handla när det är till en själv, haha.
Till mig blev det en gilmore girls serien (säsong 2), klänning, ett par spets tights, en ny mascara och ett diadem. Till kim blev det en ny tröjja.

Vi var på entré, eftersom det var hundra år sen vi var där sist (typ dagen efter julafton eller nått) och för att vi inte pallade köra hela vägen till nova, som är MITT favvo köpcenter. alla mina favoritbutiker finns där, och även kims.. så..

Efter vår shopping tur åkte vi hem till mamma och pappa. Käkade middag (tacos) där. Gottit!! Och efter den goda maten åkte vi hem och då kom Andreas och hämtade vår soffa. Najs. Så nu är här plats igen. hehe. Ska ta foto på våra nya schäslonger. de är SÅ nice! man sitter som en kung i dem.

Nu är det lite filmkväll. Eller ja, serie kväll.. Dricker ett gott the, svarta vinbär tror jag. himla smarrigt.

Ha en fin söndag alla, för det ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Marie

Du din apa, jobbar du idag?

Puss

2010-03-15 @ 10:07:17
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0