Lite snorig...

Näsan rinner lite.. Har varit ute i friska luften.. Jag skulle äntligen ner och hämta ut mina skor, och kim följde med så det blev en härlig promenad till macken.. Skorna var SKITsnygga och satt pefekt. jag trodde de skulle vara bruna, men de var svarta så det gör absolut ingenting. Är supernöjd =D.

Det blev spagetti och köttfärsås istället till middag då jag glömde köpa Ägg. typiskt. haha.. Nåja, det blev gott i alla fall.

Jag ska jobba imorgon (av någon konstig anledning) de har inte behövt mig på hela veckan men jag klagar inte :) alltid trevligt med jobb.. Sen på fredag ska jag passa Freja en stund och det ska bli SÅÅ kul!

Så, nu blir det lite tv-tittande tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0