Gilmore girls.

Åhh. Idag har jag minsann kollar lite gilmore girls avsnitt. jag bara älskar den serien, kan se den OM å OM igen..
Dagen har varit lugn, kvällen likaså.. Strax sovtime eftersom det är jobb imorgon. skönt och komma ut och göra lite, även om det betyder att klockan ringer 03.30 . hehe.

Kim börjar minsann bättra sig och idag har han ätit middag, hör och häpna!haha. stackars honom, hans vecka började vääääldigt dåligt minst sagt..

Nej, Nu ska jag fortsätta titta lite till sen blir det sängen.

SOV gott alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas Kim blir frisk snart. Mjo, jag märkte det så fick ändra inlägget. Synd att jag missade det. :) Går det varje måndag?

2010-03-11 @ 15:09:10
URL: http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0