Fräsch igen.

Då var man nyduschad.. härligt. Förutom mitt blöta hår. jag HATAR när mitt hår är blött.. speciellt eftersom vi måste gå ut om 1 timme och mitt hår typ tar 5 timmar och torka.. haha.. får föna det, men då blir det alltid ett enda stort...burr?

Nåja, plattången skall packas ner, den är ett måste.. Vi åker ju med 13.10 tåget mot höör där det vankas party. Skoj skoj. Massor att bära, men det skall nog gå. haha.

Jag vill egentligen ta massor med bilder ikväll, MEN vi har inte köpt någon kamera väska till vår nya kamera än, och jag vill helst inte ta ut den i detta vädret (regn-varning). så ja, jag vet inte hur jag gör.. Om inget annat tar Ica säkert foton så kan jag sno dem av henne senare..

Nu skall jag packa lite, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0