Tisdag.

Såja, då var man hemma igen!.. Spenderat dagen på jobb, mer spännande än så blir det inte.. Fick inget svar idag heller, känns hopplöst..

Har köpt mig en tidning och ska strax sätta mig och läsa den, efter det fortsätter nog läsning av min bok.. ett fotbad till kanske? hehe, är smått beroende av fotbad.. det är SÅ skönt med vääärmde och fotmassage..

Ikväll är det House. Mitt och kims favorit tv-program. den enda vi ser tillsammans i tv serie väg faktiskt. haha.. Till det köpte vi vars två kakor.. Dajmbiskvi och jordnötshjärta. SMARRIGT.


Kommentarer
Postat av: mamma

Håll hoppet uppe,hjärtat...kram

2010-02-09 @ 18:48:36
Postat av: Sandra

Fotbad är underbart :D

2010-02-09 @ 22:36:52
URL: http://cinzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0