onsdag!

har nyss slängt mig i sängen.. Ja, jag ska dock inte sova ännu, men ibland är det mysigt att ligga här inne och slappa framför tvn, istället för i vardagsrummet..

Dagen har lunkat på som vanligt, jobbat idag.. Ikväll blir det house och bara slappa.. Blir inte mycket mer än så när man jobbar på kreatina tyvärr,haha... Inte mitt i veckorna i alla fall..

Dagens plus!!: Jag tog en ny tvättid. haha..
Dagens minus!!: Propparna går hela jäkla tiden så kylen lägger av. WTF?

nej, jag ska minsann kolla lite OTH, sen house..

Ha en fin kväll allesammans

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ska fråga Andy om han kan höra runt lite ang kylen och propparna! Ni ska ju inte behöva oroa er för det hela tiden, och vem vet hur många sånna avbrott en kyl klarar innan den blir kass! =)



Jag tycker INTE om att du jobbar i Danmark.. jag saknar min syster som jag aldrig ser längre... =(



Puss <3

2010-02-16 @ 21:10:28
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/
Postat av: Rickard

Hej du jag har saker i bilen så om du vill så kan jag säkra upp det till er kram rickard

2010-02-18 @ 07:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0