Ledig dag..

Yes. Idag jag varit ledig från jobb.. Kim också.. Fyllde som sagt år igår och vi ville ta ledigt idag så vi kunde utnyttja dagen igår så länge så möjligt. haha.. Dock blev det bara en mysig hemmakväll.. vädret tillät inte mycket mer.. MEN, jag var ju med världens bästa sällskap, så det spelar ingen roll var vi är, eller vad vi gör.. <3

Dagen har varit lugn.. vi har tvättat lite.. Skönt å få sånt gjort!! jag ska strax tvinga kim till att se Twilight med mig.. en av de många fina presenter jag fick utav kim ;) han får skylla sig själv!!! hahaha..

Imorgon är det jobb igen, förhoppnings vis jobb på fredag också! NICE!

På Fredag ska jag partaja med Mogen, Kim och Snille. Ska bli nice.. blir väl lite på soft, sen till bar a bar som har öppning..

Nej, nu blir det lite film sen sovdags.. klockan ringer 03.30. SLEEP THIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0