Jobbat över...

Isch ja. Jag är faktiskt ALLDELES NYSS (21.12) hemkommen från jobb.. Sinnes va? började 06.00 imorse, och är hemma nu..

vi fick jobba över för där var tok mycket att göra...surt, å jag är skittrött, MEN det är skönt med klirr i kassan! haha.

Nu sitter jag och myser i soffan, har pregat ner mina fötter i ett varmt fotbad (har tyvärr inget riktigt, en bajla får duga) och ska alldeles strax läsa min bok ..Kim skämde som sagt bort mig på min födelsedag och jag fick massor av fina presenter, boken (eclipse. Svensk översättning: Ljudet av ditt hjärta).

Ha en fin torsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte varför? men jag tror att det är min balja du har fossingarna i haha kram pappa

2010-02-05 @ 14:18:39
Postat av: madelene

hahaha, det stämmer Pappa, det var er balja det gick ut över ;) Kram!

2010-02-05 @ 21:16:04
URL: http://reschke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0