Jobb!

Ja, Jag jobbar och står i, känns mycket bra ska jag säga. Idag var en rolig dag på jobb, Jag och mamma stod på samma maskin och det gjorde dagen mindre jobbig!  mamma och jag har nog minsann väsnats en del på kreatina idag, men kul har vi haft!!!

Imorgon blir det jobb igen, sen middag ute hos mamma och pappa. Har inte träffat kära far min på hundraaa år typ, så det blir minsann ett besök i dalaled!

Nu kollar jag på ett gammalt house avsnitt på tv4+. Kim har fått hämtat ut sitt ps3 spel som han bokade för nån dag sen, så han sitter placerad i vardagsrummet. haha


Ja, med andra ord en skön onsdag!!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tyckte vi minnsan visade hur kul man kan ha på jobb om man bara bjuder till,jag undrar om dom uppskatta vår skönsång haha

2010-02-24 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0