Härliga söndag...

Nyss vaknat.. Kim ligger fortfarande och sover, slöfock! haha..
Idag bjuder dagen inte på så jätte mycket.. Vi ska till IKEA (Igen) och köpa två stolar som vi inte fick tag på igår då vi var där å köpte nytt köksbord..störigt, haha.. IKEA en söndag är kanske inte sååå kul.. dessutom inte när vädret är så tråkigt ute, för då är ALLA där.. haha!

Imorgon är det jobb igen, SKÖNT! det känns bra att ha någonstans att åka om dagarna..

Vi har tittat lite på nya bilar, vi ska behålla s80:n ändå, som jobbbil. men vi funderar på en volvo C30. både jag och kim har fastnat för den.. Så vi får se hur de blir med jobb för mig, efter de kan vi börja kika mer ordentligt.


Nu ska jag väcka kim, och käka frukost i vardagsrummet med en film till tror jag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0