Härliga fredag

Äntligen Fredag.. Så välkommen så...

Jag har som sagt jobbat i veckan så helgen har varit efterlängtad.. Idag var jag dock ledig så det var skönt.. Mindre skönt var att jag vaknade av grannen som borrar, men äsch, bara en liten bagatell..

Dagen har lunkat på i skönt tempo.. Har tvättat lite (duktigt!). Kim kom hem vid halv fyra tiden och då åkte vi till Malmö.. In på IKEA för att äntligen köpa våra stolar till köksbordet.. blev hur snyggt som helst!! Efter det åkte vi till Jägersro center, där kim skulle handla ett PS3 spel. Sedan tog vi en vända in på Coop och köpte lite god helgmat.

Påvägen hem ringde min kära kusin Rickard. Han hade hört att våra proppar spökade så han erbjöd sig att fixa det åt oss, och vi var ju inte sena på att säga nej. Så han kom hit precis när vi kommit hem, och nu funkar allt hur bra som helst. TACK!!!

Nu sitter Kim och spelar, och jag ska strax sätta igång en film inne i sovrummet (tur som fasen att vi har två tv apparater, annars hade jag haft väldigt tråkigt idag). Hoppas ni alla har en härlig fredag, precis som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0