Hålla tummarna.

Imorgon håller ni alla tummar för mig hoppas jag! ..

Söndag kväll nu. Ska strax kasta in mig i duschen och sedan slänga mig i sängen..ZzZz.. Klockan ringer tidigt =D. Dock känns måndagen OTROLIGT spännande och jag har nog aldrig sett fram emot en dag på kreatina så mycket som jag gör just nu. haha..

Annars har dagen varit lugn.. vi skippa IKEA.. tröttheten (latheten) infann sig och vi har spenderat dagen i soffan med massor av mys! käkat så många apelsiner att jag nog dragit på mig ett års förbrukning av c-vitaminer. GOTT är det!

Föresten, jag och kim har kollat lite systemkameror..jag som förr varit ganska så emot stora klumpiga kameror vill nu ha en själv, haha.. Något tips på en bra?.. Nikon eller Canon ska det iaf vara!

Tjohejs, gottnatt!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

ÄR DET SKINKETÄRNEN SOM LOCKAR.....????HAHA

2010-02-08 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0