Födelsedag.

då var man minsann 20 år fyllda.. Idag faktiskt. Fast att jag har jobbat idag så har dagen varit perfekt. Söndags också (firades av familjen då). Fått kanonfina presenter, precis vad jag önskar mig! min familj är den bästa <3!!

Idag när man kom hem möttes man av en pyntad ytterdörr. Min kära syster som varit på hemliga upptåg när jag jobbade. Haha. blev minst sagt skitpaff när jag såg den. Skall fota och lägga in strax!!! Himla roligt med sådana överraskningar!!

Där stod även två paket utanförr dörren, de var i från mina fantastiska kusiner (plus mullemeck). himla fina blommor och choklad bud! Tack sötnosar <3..

Kim har lagat god mat och gett mig fina presenter.. och nu är det mys som gäller.!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas dagen blev som väntat,trots besvärliga snövägar på vägen hem från jobb.Kramisar

2010-02-03 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0