nattinlägg..

Go'kväll alla nattugglor.

Sitter bänkad i soffan, som jag gjort mer eller mindre hela dagen.. jag mår inge vidare. tror flunsan är påväg att ta över min kropp. mina ögon är superkänsliga och rinner i ett. Men alla ska väl ha den jädrans höstflunsan så jag kan likagärna ta den nu så är det överstökat.


Som vanligt går där inte ett skit på tvn såhär dags.. såg IDOL och true blood innan, mina favvisar. Idol är dock bara roligt nu när det är auditions, sen suger det..

Kim har gått och lagt sig, den osociala jäveln. haha. klockan ringer 08.00 imorgon. urk. ska lämna in bilen på lagning. ovanligt va?.. biljävel.

Annars bjuder dagen inte på alltför mycket imorgon. får se hur jag mår, vill in till kockums och åka lite skridskor men ja, som sagt. för tillfället ligger jag och svettas som en gris trots balkongen är öppen och det blåser in.. jobbigt.. kanske ska ta en Ipren?!

Nej.. nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag bjuder på en bild från förra veckan istället..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0