hick!

Jäklar vad jag har hickat idag. haham helt sinnes..

Igår kom som sagt cilla hit =D, vi käkade god tacos och massor med gottis! blev en hel del skitsnack och sen hade vi film maraton!

Blev väl en cirka 6 filmer på raken, haha. Typiska tjejfilmer, riktigt nice!.. Kim fick minsann spela dator hela kvällen ;).
Vid 3 satte vi igång kvällens sista film, en skräckis och jag och cilla låg som två packade sillar i soffan under två täcke. haha. sjukt vad man kan skrämma upp sig själv :) vid 05.00 blev det godnatt!

Idag är jag trött som ett as (konstigt?,haha). Har varit hemma hos mamma och pappa och där blev det god middag!


Nu ska jag slänga mig i soffan och hoppas där är något på tv ..


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, du är så söt! Jag kan se dig gå omkring och hicka rejält där hemma =) Puss!

2009-09-29 @ 14:26:03
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du glömde ju att jag fixade cyklamen :P

2009-10-01 @ 17:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0