Då håller vi helg.

Härliga fredag! Kim slutar strax och är väl hemma runt 16-16.30.. :) Ingen aning om vad som händer i helgen faktiskt.. Har äntligen hittat min mobilladdare (den har varit borta ett par dagar) så nu lever min mobil igen =).

Idag har jag inte gjort så mycket, ingenting för att vara ärlig.. men något skoj händer nog när kim kommer hem hoppas jag :) <3

Snart åker vi till göteborg.. om 13 dagar för att vara exakt.. Fredagen den 9e:), dock åker vi upp till Cilla,ica och Fredrik redan på torsdagen å sover där.. så åker vi allihopa därifrån på fredag morgonen, och kommer hem på söndag kväll nångång:) ska bli riktigt härligt <3!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är en SÅ stolt storasyster! Mest så du vet =) PUSS!

2009-09-26 @ 11:02:00
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0