Lördag..

Hej Bloggen!

Sitter för tillfället med rumpan placerad i soffan i vardagsrummet.. Kim spelar sitt nya Ps3 spel Uncharted 2. Själv har jag nyss kollat lite tjejfilmer inne i sovrummet. Nice.. Dagen har varit härlig.. Pappa väckte oss imorse och undrade om vi skulle med till bo ohlsson! Dem visste nog att jag och kim var sugna på att köpa lite mer Julsaker, så vi hängde på.. Väl där var där alldeles för mycket folk. kära nån vad det var proppat.. Men vi hittade i alla fall en ljushållare, 8 pack med julgranskulor och en liten 10 kronors tomte. hehe.

Efter det blev det upp om till Öb, och sedan släppte mamma och pappa av oss här hemma.. Vi hann inte mer än att lasta av vår påse sen körde vi till malmö. in på B&W. kim skulle köpa spelet han spelar just nu...

När vi kom hem dröjde det inte länge tills vi körde ut i dalaled och käkade middag. Gott!!

Nu sitter jag som sagt här och tar det lugnt.. är trött och mår faktiskt lite illa.. jobbigt.. Tror jag sätter på en film och somnar till den, så får kim stänga av den när han går och lägger sig, hehe. perfekt så!

Sov gott alla läsare!



<---- Känner mig lika trött och hängig som grisen här. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0