Ledig dag..

Yes då var snart min lediga dag över, onsdag imorgon! Jobb står på schemat... Idag var jag som sagt och lämnade bilen på volvo, sen bjöd pappa mig,marie och freja på fika på espresso house. Rickard (kusinen) kom också!

Sen åkte jag med pappa hem och umgicks med honom hela dagen. Och när mamma å kim kom från jobb så käka vi tillsammans, och nu är jag och kim hemma. House står på tv schemat ikväll, hehe. Bästa med tisdagar!

Idag fick vi även svar från ludde och macke. Så den 17/7 åker vi alla fyra till italien i 14 dagar. så himla nice! Ska bli riktigt kul och vi kommer ha så himla roligt ihop.

Nu ska jag gå och ta en varm dusch, för det är såå kallt ute och jag är riktigt frusen idag. Ha en trevlig kväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0