Tisdag.

Härliga tisdag.
Den var faktiskt riktigt härlig.. tills nu, för vädret är inte lika fint mer. . .

Skoldagen var helt ok, slutade vid 11 sen körde mogen hem mig och jag började plocka undan lite, för att sen börja plugga. mindre kul det, men måste göras. typ sista saken som sker innan skolan slutar, av läxor då alltså.

på torsdag är det lärarmiddag (eller nått). klassen skall till mlm och käka med våra mentorer, så de blir förhoppningsvis kul.
Sen på fredag kväll (blev bestämt idag) ska jag, mogen, lina, pernilla, hanna och kanske emma (?) partaja här. nice. käka gott och sen kanske dra ut. pary här iaf! sen den 10:e (dvs 2 dagar innan studenten) är det fest igen. då nere vid saltsjö baden. GREAT!

Nej, nu kommer kim snart hem.. eller ja, om en timme. men anyways orkar jag inte skriva mer.


Ha det nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0