Lite slö.

Trött som fasen, undra varför. huvudvärk också. Har aldrig haft så mycket huvudvärk som jag haft dessa två senaste veckor. vet inte riktigt vad det beror på. kanske omedveten stress nu inför studenten? det är ju trots allt lite jobbigt att inte veta om man kommer in på sitt högskoleprogram eller inte.. Nåja. ont i huvudet har jag i alla fall. Det känns typ som när man är utomlands, och inte har druckit så mycket. lixom helt tom..

Imorgon är det iaf skola, sen hem och fixa vid mig, lovade kim att slänga ihop en korvstroganoff, som han kan värma, så kan han bara koka lite ris till.

Snäll jag är va?;)

Vi i klassen skall som sagt till malmö med Jocke och cenneth. (lärare) och käka på mando steakhouse. Ska bli mycket trevligt. vi ska ses i mlm vid sju snåret, och mogen ringde mig innan och sa att vi fick skjuts :)

Nej, nu kallar sängen. Är dock sugen på att ta med mig datorn in och kolla på ett OTH avsnitt innan jag somnar, men ja.. vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0