Jätte härligt gårdag.

Åkte till mogen på kvällen. Där började vi laga mat.. vid lite över 8 kommer Hanna, Pernilla och Lina. Vi satte oss i mogens uterum och käka väääldigt god mat + dricka. spelade lite spel och hade allmänt trevligt..

vid halv tolv tiden kom någon vän till Lina och hämta oss allihopa. Vi blev körda till Ystad.. Vi gick in på soft, där jag faktiskt aldrig varit inne, men där var trevligt. Träffade även min syster där inne :)

Sen gick vi vidare över till bar a bar. för övrigt har jag aldrig varit med om att de INTE kollat ID. men det gjorde dem inte och jag var helt förvånad. haha.

Där blev det mycket dans och skoj hade vi.

Kvällen slutade runt halv tre, då var jag lagom trött och kim kom och hämtade mig, snäll som han är.


(från vänster: Hanna,Lina,Mogen, Pernilla och jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0