härlig dag.

guud vilket fint väder det har varit idag!

Imorse åkte vi ut till mamma och pappa. Jag tittade hur långt de kommit med nya bygget. kommer bli skitsnyggt när det är färdigt!
Väl där så började pappa och kim fixa i trädgården (klippa gräs,häckar osv) och jag och mamma åkte till mormor.
När vi kom hem till dalaled igen så åkte jag och kim hem.

här hemma började vi plocka undan lite å sådär.. sen kom mamma och pappa hit, även marie andy och freja. Och mamma å pappa bjöd på pizza. NICE. var riktigt gott med lite skräpmat. haha..

Sen åkte alla hem.. det var sjukt nice väder och jag å kim orkade inte sitta inne. (vi är hundvakt och han är lite mesig så man kan inte gå hemmifrån utan han, haha). I alla fall så beslöt vi oss för att återigen åka ut till dalaled.. där kan pricken få springa fritt också. skönt för honom..

Vi började spela lite boll i trädgården. var så himla skönt väder ute. Min mamma är nog bäst i världen på att trilla dock. haha.


Nåja.. nu är vi hemma igen, och frisk luft gör en trött så snart sovdags!


natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0