DASSIG.

Blev ingen fika idag. känner mig helt dassig. tror jag håller på å bli förkyld. eller något. har visserligen ingen snuva alls. men Jag svettas som en gris. Hoppas det går över..

Imorgon iaf, är det möte med ungdomenshus ang. vårt projektarbete. Nice. Vi ska lämna affischen vi gjort och lite sånt. kul kul!

Just nu gör jag ingenting. vaknade vid 8 och kunde inte somna om. har tittat på tv sen dess, men jag förflyttade mig ut i vardagsrummet nyss, och tittar på tv här ist. Så himla tråkigt att kolla tv på morgnarna. där går bara reklam skit.

Jag och kim glömde handla igår. så det enda pålägg som finns är ISHAVSRÖRA. (URK). haha. så jag får väl antingen gå ner och handla (typ, orkar inte). eller så får jag äta utan pålägg. men inte heller så himla gott. Kan iofs äta cornflakes. det är gott.

Nej.. nu ska jag titta vidare på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0