Underbart väder.

Åh GUD vilket underbart väder, ser så himla skönt ut alltså..
Paulin var här idag, mys. Pratade om allt möjligt..

När Kim kom hem så åkte vi och handlade. Köpte mat tills imorgon och lite basvaror. och en liten kladdkaka följde med, haha.
Käkade iaf lövbiff med rösti idag MUMS. Men nu är all lövbiff slut i frysen. Trist, det var så himla gott! (mor och far kom och fyllde på frysen med kött för ett tag sen).

Nu är jag i alla fall mätt som tusan, vi hade planer för kvällen, men de sket sig, tråkigt nog. Ska iaf gå ner och få tvätttid, för det behövs!

Imorgon blir det malmö på dagen, sen antagligen träffa sandra lite senare framåt kvällen. Hoppas på en promenad , och att det är fint väder.

På torsdag skall jag och kim till Nova lund. (jag ÄLSKAR novalund). blir att köpa ett PS3, så här skall spelas hela helgen.
(ni som vill är välkomna att komma hit och gamea med oss). Ska bla köpa MGS4. Najs najs.

Nej, nu måste jag ta tag i disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0