nelly.com = BLÄ!

Guuud vad arg jag var innan.. Jag beställde en klänning (studentklänning) från nelly.com den 12/3.. Och det stod 2 dagars leverans. SKITBRA tänkte jag.. Men så har jag inte fått den än, så jag mejla dem igår, och svaret jag fick var "nej, du hämtade aldrig ut paketet så det blev tillbakaskickat hit här, så vi har satt tillbaka dina pengar på ditt konto"

Jag bara what the fuck!? Jag har inte fått någon AVI eller smsAVI som jag kryssa i jag ville ha.. så jävla kasst. Dessutom, har man ALLTID minst 2 veckor på sig att hämta ut ett paket, innan de returneras till avsändaren. och jag såg på mitt bankkonto att de skickade tillbaka pengarna redan den 20/3. Så de påstår alltså att min klänning, har på 7 dagar, skickats hit, hunnit vända och skickats tillbaka SAMT att de REDAN skickat pengarna tillbaka (vilket brukar ta 3 bankdagar)

SÅ JÄKLA MYCKET LÖGN. blir så jäkla arg. Fyfan för sådana företag..

Nåja, jag fick mina pengar iaf...

NU TILL NÅGOT ROLIGARE..
Jag budade mig till en klänning på tradera! Wie så fin. Ska vara såå fin på studenten.. Fin klänning, fina skor, fin HÅRFÖRLÄNGNING och såklart skitsnygga fransar!! Syster fixar..
Skriv jättegärna till mig eller henne förästen, om ni också vill ha ögonfransförlängning. Håller länge och det är skitsnyggt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vart ska du fixa hårförlängningen? Och vad tar de i pris?



Det med Nelly var ju kasst, klart som fan att de ljuger. Men nu vill jag se klänningen som du vann på tradera =) Vi kan väl komma upp en kväll, har ju inte sett hur er tjusiga lägenhet ser ut nu =)

Puss!

2009-03-26 @ 10:10:19
URL: http://www.mariehenriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0