Mätt som tusan.

Haha ja, blev lite sen middag. närmare nu klockan 22. Kyckling och potatisgratäng. FY, för sent för så mäktig mat. haha. Nu sitter vi här, uppblåsta..

Anledningen till att det blev så sent var för att vi har varit på IKEA och handlat idag. En lampa och ett nytt soffbord. Och soffbordet hade 32 punkter i visningspappret, så vi hade en deeeel att sätta ihop. haha. Och nästa helg blir det ännu värre. Ny sängram och gaderob. haha. Men vi har iaf något att göra.

Gårdagen gick fort.. Jag mådde dåligt i princip hela dagen, men det gick över sen på kvällen, vilket var skönt. tror det var tröttheten som tog över.. I allafall så kom Ludde och hans vän hit, de skulle på fest. Jag och kim erbjöd oss att hämta dem på natten. (i Hammenhög). men vid 22 somnar min kära lilla kim. haha. jag satt uppe, och mådde sådär, trött, och hängig var jag. BLÄ. men iaf så hörde ludde av sig, och jag och kim skulle köra, men han vägrade ju att vakna! haha. så det blev att jag fick köra.. läskigt, det var dimmigt som fasen.. Jag körde härifrån ystad, till hammenhög, sen till skurup för att lämna dem där, sen hem hit igen. tog nästan 2 timmar. fyfan. trött var jag när jag kom hem.

Nåja.. Imorgon är det söndagsmiddag hos mamma och pappa. GOTT!

Nu ska jag kolla film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0