Home sweet home.

Jobbat idag med, vilket resulterar i att jag är förbannat trött.. men jag tänkte ta en dusch för att pigga upp mig, kanske jag lyckas...

Vi ska snart till affären.. Handla kiwi i mängder. vi har ätit två korgar på 3 dagar, haha. det är så himla gott! Och det är skönt att ta med sig till jobb..

Idag när vi kom hem blev det makaroner,kötbullar och bacon. konstig blandning?.. Nu är jag i varjefall riktigt slö.. Vid 21 blir det filmtajm med älskling.. Vi har gjort det ett par kvällar i rad nu, bäddat ner oss i sängen i vårt nya otroligt mysiga sovrum, och kollar på filmer.. Ikväll blir det en skräckis! LÄSKIGT. Iallafall så slutar filmen lagom tills vi ska sova, eftersom vi stiger upp 04.00 om morgnarna.

Nästa vecka skall jag och kim boka resa tills i sommar.. Men vi har ingen aning om var, verkligen INGEN ANING. så snälla, hjälp, har ni något reseförslag så kom gärna med det.

Ha det fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0