Gårdagen.

Igår steg jag upp vid 04.30. frivilligt, en lördag. Haha. Var helt död. Körde till Louise i Skurup och hämtade upp henne, sen började vår tur upp mot ullared. :D. Tre timmars bilkörning med massor av sång och prat. kunde inte bli bättre. Väl däruppe handlade vi lite och gick låånga runder inne i varuhuset. riktigt skoj. Sen var det 3 timmar hem igen. haha.
Skoj hade vi i alla fall.

När jag kom hem var jag halvt död. riktigt seg och sådär. Jag, Kim och Annika skulle bowla mellan 21-22. men bowlinghallen ringde och frågade om vi inte kunde komma ner direkt (klockan var typ havl 8 då). det kunde vi ju inte. De ville nämligen stänga, för ingen annan än vi hade bokat. Haha. INGEN hade bokat, på en lördagskväll? Herregud. Nåja, vi struntade i bowlingen.
Kim återgick till sitt tv-spelande och Annika kom hit upp.

Lite god dricka och bra prat, sedan drog vi till Donna. Där nere hade vi übertrevligt:)
Kvällen slutade vid 1, då Annika skulle ta tåget hem. fast precis innan det blev det naturligtvis en hamburgare i ÖPkiosken. haha.


Jag, tagen med en kass mobilkamera.

Vi, inne på donna.

Kommentarer
Postat av: Annika

Så snygga vi är ;D

2009-03-08 @ 17:59:54
URL: http://stopsbeating.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0