Sovdags..

Sitter nyduschad i soffan nu, skönt. Skulle bara tjecka mejlen innan jag nannar kudden. Måste först slita kim från datorn förstås, haha.

Klockan ringer 04.20 imorgon (tio minuter mer sovmorgon än vanligt,haha). En dags jobb kvar denna veckan, så det skall inte vara några problem.. efter jobb susar jag och kim till lund, skall inte handla något särskilt, lite skruvar och så.

På lördag skall jag och kim upp till ica,cilla och fredrik. där ska vi käka middag och umgås. Även prata om vår lilla resa till göteborg som bokades igår :)

Nej, nu måste jag verkligen sova, klockan ringer om lite mer än 5 timmar, haha.

Sov gott allesammans :)

Kommentarer
Postat av: carolin

vart jobbar du ? :)

2009-07-31 @ 09:41:38
Postat av: Anonym

sv: caroline.

Arbetar i Danmark, på kreatina:)

2009-07-31 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0