Lördag

Sitter lite vid datorn just nu.. Kim är och lämnar ludde och macke.. vid 4-5 snåret kommer Ica och fredrik hit. Vi ska laga mat tillsammans, Nice :) Lite senare kommer Mogen och hämtar oss allesammans och kör oss hem till henne i Glemminge, därute blir det partaj :) Sen får det bli taxi hem ikväll för det var snålt med fylletaxi ikväll, haha. Alla är upptagna. Men men.

Har köpt ett par nya byxor och en ny tröja som jag troligen skall ha ikväll, kommer bilder sen ..


Dagen började med frulle på espressohouse. GOTT vill jag lova.. Sen till middag skulle det bli något gott som Ica kan.. Jag fick instruktioner om att handla matgrädde,svamp och klyftpotatis.. sen skulle de handla fläskfilé och vitlök...så de låter som att de blir något smarrigt. Och jag skall minnsann göra en skitgod sallad med vår GODA olivolja vi köpte från en bonde nere i kreta. MUMS


Ja, det blir ett trevligt avslut på en härlig 2 veckorssemester :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0