Kreta.

Bättre sent än aldrig. haha. här kommer lite bilder från min och kim semester i Platanias, Kreta 16/7-23/7 :)

Klicka på bilderna för större bild


Vi, när vi nyss landat och satt i transferbussen påväg till hotellet. ingen AC, skit svettigt, haha


Kim, när han badar i havet


Här väntade vi på ett tåg (inget riktigt, utan ett sånt som "lilla tåget" i ystad. Vi skulle på en rundtur genom ön.


Vi, väldigt svettiga i det lilla tåget :)


Här var vi i den lilla hamnstaden, kissamos, där vi tog en stooor båt ut till gramvousa och den kända lagunen, balos bay


Väldigt fin utsikt från båten..


Framme i balos bay.


Kim, i det väldigt grunda,varma vattnet.


haha, kim skär apelsin, som stänkte upp i ögat..
Vi köpte nämligen apelsiner från en lokal bonde där nere, där fanns fullt av apelsinträd :)


 
Vi lagade pastasallad och grekisktbröd en dag när vi inte orkade äta ute.


En väldigt god drink inne på en bar.. eller, baren var utomhus:) synd att jag inte fick fotot när jag blev severad, det fanns ett tomtebloss i som lös fint :)



En dag inne i grannhotellets pool. (vi hade ingen egen eftersom vårt hotell låg mitt på stranden, men det var badförbud en dag, väldigt starka vågor, så då fick vi självklart låna poolen där).


Väldigt fin utsikt från en restaurang vi käka på.. var dock vääääldigt att jobbigt att gå upp för alla små trappsteg, den låg uppe på ett berg, och fast att klockan var runt 21 så var det ca 27 grader.


Kareokekväll på en mysig bar vi fastnade för.



En liten paus med fika.


Vårt hotellrum, sängen. jävligt obekväm. haha


vårt lilla kök.


Kim, påväg mot stan på kvällen.. Vi hade 50 meter till stan och 0 till stranden, såå himla bra.


Vi spelade en massa minigolf på kvällarna, skitmys. ser dock väldigt ljust ut, men klockan var typ 21.


Inne på minigolf banan kunde man köpa iskall dricka. mysigt att sitta där och kolla på folk ;P


En dag på stranden.


Jag på vår balkong


Vi, på en annan mysig utflykt i en grotta.


grotta.


Jag, på någon restaurang.

Det var en del bilder, inte alla, men orkar verkligen inte lägga upp fler nu ;P


Kommentarer
Postat av: Sarah

jag älskar att kolla på såna bilder :D

min msn är [email protected] :P

2009-08-01 @ 10:24:51
URL: http://sarahfalafel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0