Tvätta..

Det är vad som står på schemat.. Kom nyss hem efter en dryg körlektion, fickparkerade en massa. BLÄ. jag har alltid varit duktig på det, men ICKE idag=/. haha.

Stack inom ICA nere vid regementet innan jag drog hem. Handlade middag till ikväll. Kim ska klippa sig vid 17.15, så när han kommer hem blir det goood middag. Rösti med marinerad kyckling och svamp till:) och en klick tzatsiki till det ofcourse. YUMMI.

Nåja, tvätta var det ja. Jag är ju inte jättegrym på det eftersom kim alltid gör det.. Ska bli spännande och se hur de blir.
Ikväll blir det antagligen slapp. Jag har mått så oehört dåligt hela veckan så jag ska försöka göra ingenting och bara mysa med kim.

Ska inom till dalaled en sväng i helgen, måste hämta mina körkortsböcker.. uppdatera teorin lite känns lägligt nu innan..

Har fastnat för serien "förhäxad" Har alla säsonger och jag är helt tokig i dem! Blir väl att se några avsnitt ikväll..

Ska ha festen nästa helg.. Nice. Trist att så många tackade nej bara. Men de som kommer är ju ändå de bästa så =).
Har inte bestämt vad vi ska bjuda på än. men hoppas mamma och pappa hade lite rostbiff i frysen vi kunde få.

Snart är det sportlov. Jobb för min del. JÄTTEBRA:D. Ska bli riktigt härligt att jobba 7 veckor. Jag ska spara de mesta av pengarna, eftersom jag inte vet vad som händer efter min skoltid. Men en sommarresa skall där i alla fall bli till, jag och kim kan inte gå en hel sommar utan att resa. haha, det är ju det bästa som finns.

Påtal om efter skolan.. Jag har INGEN aning om vad jag skall göra.. Var inne hos SYO idag och snackade.. tydligen så har MAH höga intagspoäng. I allafall socionom programmet. Jag har fina betyg, faktiskt. men ändå räcker det inte till. fattas 2 snittpoäng. Dvs att min chans att komma in inte är så stor.. Måste alltså göra högskole provet.. Där är det ändas 1,0 i snitt, vilket inte är jätte högt. men det är en lördag och det kostar 350 spänn. jävligt surt.

Nåja, det löser sig.

Nu har min tvättid börjar.

See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0