Systemet.

Nu ska kim ner till stan och in på systemet. haha, han måste känna sig vuxen nu.
Han skall handla lite budweiser tills ikväll, och om han är snäll får jag nån cider =).

Just nu håller jag på och fixar musik tills ikväll, blir en härlig partylist. LIPS skall också spelar som tusan ikväll.

Men innan allt börjar ska jag självklart KÖRA BIL. haha. det bästa som finns just nu. men på torsdag blir det mycket roligare för då får kim tillbaka sin bil från verkstaden. wohoo.

Nej, nu ska jag göra något vettigt... städa? gick ju upp sjukt tidigt så jag hinner med massor. både gett kim presenter,ätit,duschat, sett två avsnitt förhäxad. ja. Massvis. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0