Snö, snö snö..

Sinnes vad det snöar ute, haha. Fint och titta på men mindre kul att gå i. Nyss varit nere på stan. Syster ringde vid 12 och frågade om jag ville fika - vilket jag ville!

Sen gick jag lite i stan och tittade.. Hittade inte roligt dock.

Snart kommer Kim hem. guuud vad jag saknar honom! om han nu kommer hem, i snövädret =/.
Ikväll skall vi äta gott och titta på film och bara mysa.. härligt.

Om min mage ger med sig förstås, herregud vad jag fick kramp i magen när jag var påväg hem från stan, trodde ärligt jag skulle svimma så ont de gjorde..

Nej, nu skall jag städa lite här hemma. Och titta på lite möbler på IKEA. nästa helg skall vi antagligen slipa väggarna och måla dem, wohoo. Och ett nytt soffbord skall inköpas.

Nej, nu ska jag städa..

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Utbloggad

Ni kan få vår snö! Jag vill ha vår nu :'(

2009-02-24 @ 23:36:01
URL: http://utbloggad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0