Inte the night

Santana featuring Chad Kroeger - Into the night är för tillfället min favorit låt. Har bränt ut hela nickelbacks album + denna låt och lagt i bilen. MUMS. skall ju köra långt ikväll. eller ja, till blentarp i alla fall. haha. ska hämta upp simon sen ska vi laaauna ikväll:) goodie. Hoppas lilla Söta Annika tittar upp en sväng oxå <3!

Kim stackarn har blivit apförkyld. hoppas det går över snart..

Var inne och pratade med skräddarn idag, woho. Min studenklänning är på G. Ska komma in och ta mått på mig och välja ut tyger sen börjar de sy den. riktigt nice. ska bara spara ihop pengar. får väl hoppas jag får jobb nu i veckan, för den klänningen skall bli min! man tar bara studenten en gång;) och eftersom jag aldrig gått på bal eller få gå på någon bal (jag sket i 9:ans bal och vi har ingen nu i 3:an) så tänker jag minsann lägga ut pengar på studenten. mitt hår skall även förlängas wohoo..
Men som sagt. får hoppas på jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0