slö lördag.

Fy bubblan vad trött jag är.. Gårdagen var rolig.. först kalaset hos mamma som var hur bra som helst. käkade pizza och tårta. GOTTIT. hon fick smink och en bok av mig och kim, och det uppskattade hon =)

runt 00.00 hade jag tråkigt så jag smsade mogen.. Hon var i ystad, lucky me. Så vi åkte runt lite i ystad sen satte vi oss och snacka en jäääkla massa. Härligt! var hemma runt 4, och jag hann inte mer än innanför dörren så ringde mogen, haha. hon ville inte köra bil hem utan att snacka telefon så:)  somnade ganska sent, men kul hade jag i allafall.

Kim sov som en gris när jag kom hem. haha :)

Idag händer inte så mycket. vi sov länge och har faktiskt bara slöat sen vi vakna.. Kim var nyss nere och hyrde harry potter filmen. vi såg den på bios i somras men vi ville se den igen, man har ju glömt vad som hände. Så det blir myskväll med film, julmust och nötter!

Snart ska jag laga middag, om min frysta kassler vill tina någon gång vill säga, haha. annars får jag improvisera av vad som finns hemma!

Jag skriver mer ikväll, eller imorgon. får se=)

ha det fint i alla fall, och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0