Lite besviken..

Jominsann, lite besviken blev jag allt när jag fick ett sms från kim där det stod "han sa att du inte behövdes imorgon, och kanske inte på fredag heller". BLÄ!. jag ville jobba. Det var ju ändå bara två dagar sen är det helg igen så.. men jahaja. typiskt.

Förhoppningsvis får jag jobba lite mer nu när julproduktionen kommer igång. då blir det fullrulle.

Idag har jag fått dagen att gå med lite diverse saker.. Packat in lite julklappar, funderat ut vad jag skall köpa till de jag har kvar att handla till, städat lite, Kollat två avsnitt true blood. rensat tvätt osv. Kim kommer strax hem och då ska vi förhoppningsvis ner i stan och fika och handla de sista klapparna. MYS!

När vi kommer hem ska jag laga egna köttbullar. first time, de skall nog gå bra ;). någon som har ett bra recept maybe?
till det blir det ...hmm. Pasta eller mos. inte bestämt mig ännu.

Nu ska jag strax ner till willys och hämta ut ett paket jag fått, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0