Hemma från stan!

Så ja.. Då kom man nyss hem efter en mysig tur nere istan med kim :) Blev lite shopping och en fika (vår middag) på espresso house. blev en ost&skink toast. Min snälla sambo bjöd ;).

När vi gick in på åhlens så pep larmet som sören. likadant på onoff.. det piper alltid nuförtiden när jag går in eller ut från affärer. men idag löste vi äntligen problemet (som följt mig i flera veckor, haha). där låg ett pytte litet larm i min plånbok. i en fick jag ALDRIG använder. hahaha. så typiskt. Dock så tog dem hela min plånbok och avmagnitiserade säkerligen alla mina kort med. så jäkla dumt. men får ta och kolla upp det.. blir att beställa nya då. drygt.


nu blir det lite tv, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0