God...middag!

haha, ja. Klockan är minsann halv ett. Men jag har faktiskt inte sovit ända tills nu. Jag bara käkar frukost nu först. Jag gick minsann upp halv 11. Lagom :)

Jobbigt imorse när klockan ringde. Imorgon är det min tur att stiga upp tidigt. (antar jag). Får se vad chefen säger till kim, om jag skall jobba eller ej. Men jag gissar minsann på att jag skall dit.

Jag måste springa ner i tvättstugan och kolla om där är någon ledig tid, för det hade verkligen behövts. Sen ska jag forsätta käka min frukost och kanske kolla lite på tv eller något..

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice att få sova ut lite :)

2009-12-02 @ 13:25:44
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0