1 december..

Då var det en ny månad.. December.. Min favorit månad faktiskt. Älskar allt som har med Julen att göra.
I helgen julpyntade vi här hemma. Eller ja, jag julpyntade och kim fick sätta upp allt som skulle upp med skruv eller spik, hehe.

Vi var även på kalas. Träffade Ica och Fredrik, Gick på Julskyltning, Såg på bio och var taxi åt min far + co.
Det har varit en händelserik helg. Och både jag och kim är var lediga igår, och idag med. Så det har minsann varit en härlig långhelg. Jobb för Kim imorgon, för mig kanske på torsdag. Ingen aning ännu..

Just nu sitter jag i mitt härligt julpyntade vardagsrum och lyssnar på lite julmusik. mys. Kim är iväg och köper en ny dator. En Mac, precis som min. NAJS!

Syster och Freja kommer upp senare. härligt!


Kommentarer
Postat av: mamma

tack för kaffet ikväll i eran julpyntade stuga,varmt och gosigt...kramisar mamma o pappa

2009-12-01 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0