tisdag kväll

Sitter i soffan med datorn i knät.. lite halvslö, men snart kommer sandra hit och då blir det te och kakor på balkongen. mys.

Jobbdagen i dag var lite seg, som vanligt..hade typ 15 låtar på ipoden så jag fick minsann lyssna på samma om och om igen,haha. Jobb imorgon igen, men det skall väl gå.. torsdag och fredag blir lite lättare, för då är de slutet på veckan..

Helgen ser lugn och trevlig ut... Vi drar nog på bio på fredag, sen på lördag kommer Ica och cilla hit och kör en sleep-over.
MYS.

Idag har jag lagat riktigt HUSMOR middag,haha. Potatis,pannbiff och brunsås. ( INTE PULVER, utan egen ). woho. gott blev det minsann oxå. jag lär mig allt eftersom.. Kim är min försökskanin, haha.

Nej, nu ska jag ta och vakna till lite, för snart kommer sandra beeee..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

När vill du ses?

Vi måste ju ta en fika snart och ta igen lite. :)

Jag vill ju se hur du och Kim har det i lilla Ystad. :)

Ha det fint!

2009-08-07 @ 18:44:48
URL: http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0