sen kväll..

Nyss hemkommen efter en härlig dag.. Dagen startade med fika uppe hos syster,andreas och freja. Trevligt,trevligt.
Sen ner om stan och köpte ett par skor till mig, behövde ett par "vanliga", hittade ett par vagabond på rea. 149 kr, perfekt! speciellt då dem kostat 599 innan, haha.

Sen efter det åkte vi snabbt hem och fixade till oss lite, sedan vidare till höör. Där mötte vi upp Ica, cilla och fredrik och körde mot city gross.. handlade massa och åkte efter det hem till cillas lägenhet.. Där blev det kortspel och skitsnack:). sedan påbörjade vi middagen och käkade goooott..

Sen blev det två filmer och gottis. myspys. På vägen hem därifrån ringde mamma och sa att dem skulle hem från köpenhamn nu (lovade igår att vara fylletaxi,haha). så det blev att susa in till svågertorp, och väl där stod mamma å pappas bil redan sen tidigare idag, så kim hoppade in där och körde pappa och carl, och mamma och bibi satte sig i vår bil med mig som förare.
Hatar att köra i mörket, speciellt på vägar jag inte brukar köra, men det gick hur fint som helst.

Nu är vi i alla fall hemma, och jag har käkat lite nattmat, planerade att göra ett stop vid mac donalds påvägen hem, men orkade inte så blev lite sallad som stod i kylen här hemma.haha. lika gott (nästan) :)

Nu ska jag strax sova så natti natti.


Tagen precis, sådär halvtrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0