mysig dag på stan..

Idag har jag varit i malmö mestadels av dagen.. mötte upp min söta kusin Cilla där, och vi tog ett par runder runt och kollade.. Fick köpt mig en skjorta och ett par lösnaglar.. Köpte även en present till kim, snäll som jag är..
Trots all festivalmat så valde vi att käka thaibox på det vanliga stället vid triangeln. SKITGOTT...
sen blev det även en fika på wayness koffee. smarrigt.

När jag kom hem hämtade min prins mig. Snällt.. Vi körde och hyrde tre filmer som vi börjat se nu ikväll.. Vi såg gran torino (kanon bra) och har börjat se the electric mist.. den var dock långtråkig så stängde av den nyss.. tredje filmen ser vi nog imorgon..

Imorgon ska vi upp till Höör och hem till cilla. Nice =) får minsann se vad vi hittar på...

Kommentarer
Postat av: Stålhammar

jag sa ju att den var bra ;)

2009-08-22 @ 11:52:12
URL: http://steelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0