Jakten.

Vilken underbar dag det varit. vädret har verkligen varit suveränt.. Imorse åkte jag ut till dalaled och solade i trädgården. sååå nice. Käka frukost ute också, finns inget bättre.

När kim kom hem vid halv fem åkte vi ut till jakten och käkade väääldans god mat. plus att det var ju som sagt suveränt väder så att sitta ute var ju ett måste!! satt mitt i solen, bakom en buske så alldeles vindstilla var det.. där satt vi ganska länge, så  skönt!

Nu har vi nyss satt upp nya spegeln. snyggt blev det.. här blir bara finare och finare här i vår lägenhet. matrumsbordet kommer vilken dag som helst (väntar på att jysk ska ringa, vi har nämligen redan köpt det). och nytt kök i november. MUMS! trivs som attans här ska jag säga.

Nej, nu ska jag tvinga kim till att promenera till tjollen och köpa en loka, för jag är törstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0