härliga helg.

Japp, då var det söndag igen.. Ganska skönt faktiskt, vill att veckan skall gå fort, nästa vecka har nämligen kim semester, wiho. lite kvalitetstid då med andra ord.

Helgen har lunkat på i ganska lugn fart.. i fredags tog vi det lugnt och satt hemma.. kim köpte nya batman spelet till sitt Ps3, medan jag kolla film inne i sovrummet. (varför ska han ha tillgång till den stora tvn, och jag nöja mig med den lilla. haha).
Vi hämtade även vårt nya matrumsbord i malmö. GOODIE.

Nåja. det var en härlig fredag..

Igår började dagen tidigt, kim ner i stan och klippte sig, sen drog vi till jysk (som vi faktiskt bor granne med,typ) hämtade 6 stycken stolar till bordet, och monterade ihop. vår lilla 2:a ser allt bättre ut med tiden. NAJS. här är riktigt fint. nytt kök bara, men det kommer i november..
Efter monteringen åkte vi ut till hedeskoka återvinningscentral och kasta massa skit. skönt att bli av med det.. sen hem och lagade mat och tog det lugnt..

Mamma och pappa ringde, sa att de var hemma (från 2 veckor nere i Italien), så vi åkte dit och hälsa på och tittade på alla deras fina foto de tagit, såg jätte härligt ut.. Massa fina presenter fick vi också! TACK!

Idag är det då söndag.. Kim är och handlar lite mat och en ny hårborste.. (min for rakt ner i toalettstolen igår, fråga mig inte hur, men vill dock inte använda den längre, så dess nya hem blev soptunnan). Sen blir det tvätta (i think, om tvättstugan är ledig) sen bara mysa resten av dan, med min fina kim!



Bild från vår resa till kreta nu i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0