Förkylningen är duuum!

Min förkylning vägrar gå över.. är fortfarande snorig som tusan, och nu har jag även gått och fått massa huvudvärk. URK!
har sovit i princip enda sen vi kom hem från jobb, hoppas att vila ska göra mig frisk..

Idag efter jobb åkte vi till Jysk och tittade på matbord, vi hittade minsann ett vi tyckte om, som dessutom varit nedsatt i pris och de "glömt" ta bort lappen så trots de skulle varit fullt pris fick vi det för ungefär halva:) kanon! alltid extra kul att handla då..
vi ska iaf hämta det om ca 1-2 veckor.. (Jysk ligger över två gator från vår lägenhet, haha).

Imorgon bjuds det på middag hos syster! så blir att åka dit efter jobb och träffa frejabus!

Nu blir det duschen sen sova..är faktiskt himla trött trots jag sovit så mycket idag. (eller ja, 19-20.30 typ)


Vårt nya bord..


Nya stol. blev 6 stycken :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötast! Det blev My best friend´s girl, Rachel getting married och Kartellen =) Sett dem? Puss puss

2009-08-14 @ 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0