film i stan

Hej alla läsare..

Hoppas allt är bra, med mig är det fint, lite huvudvärk men det går någ över.. tror jag behöver dricka lite..

Idag visas wallander - hämnden nere på stortorget på en jätteduk. ta med egen stol så är de bara att titta på, alldeles gratis, tror till och med att krister kommer vara där nere. häftigt. får se om vi tar en sväng ner om..

Syster har ju de bra, första pakett (hon bor mitt på stortorget). LYX. haha

Jobb i två dagar till sen är det helg, och den är efterlängtad kan jag lova. ska bli nice.. på fredag ska jag och kim till IKEA och köpa gästsängar.. vi har kommit på att lilla ludde och hans vänner får alltid dela på soffan/golvet när de sover här. haha..
och mina kusiner ica och cilla kommer ju hi på lördag, så det passar bra med nya gästsängar då. kostar typ 250 kr, så de är ju kanon.

pratade med ica om spargrisar nyss, och kom då på att vi har en liten söting som faktiskt får några mynt då å och då. tog nyss den och räknade .. där var minsann 360 kr. inte fel med bara massa småmynt inte :)

nej, nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa min bok lite. ha det bra alla.!



vår spargris

Kommentarer
Postat av: Erica

Min gris är snyggare ;) Den är grön och så står det "FYLL MIG" på sidan ;)

2009-08-06 @ 13:21:16
URL: http://steelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0