bloggläsning till mamma och pappa.

Ja, nu skriver jag inlägg endast för att mina föräldrar ska ha något att läsa nu när dem har semester, haha!

Jobbat idag, som vanligt..gick helt ok, är förkyld men det funkar.. Efter jobb kom mamma och pappa hit en sväng, fick deras gamla kamera, eftersom min gick itu nere i kreta. suveränt! TACK!
just nu ligger jag bara i sängen.. är trött som attans och ska snart duscha sen blir det att sova.. Kommande vecka ser rätt rolig ut ..imorgon ska vi köpa matrumsbord (tack för tipset mamma och pappa) och på tors ska vi till dalaled och lära oss klippa gräset. hahah.. vi ska passa huset när dem är i italy. FUSK. vill oxå dit. trots att vi var i kreta för 3 veckor sen så känns de otrooooooligt konstigt att inte åka till italy, eftersom vi trots allt varit där ett par år i rad.. nåja, hoppas de får två superhärliga veckor därnere!

nu har jag iaf kommit på hur jag ska göra med mitt liv. (äntligen). även om det känns lite jobbigt, så är det ändå rätt. Jag ska tacka nej, till min utbildning i malmö som startar nu i augusti. Jag känner inte att det är något för mig. (det var trots allt mitt sista val). så nu ska jag jobba så mycket jag kan i DK, sen söka in till Januari starten istället, och hoppas att komma in då!


Nej, mot duschen, sen sova.. och plåstra om mitt skoskav kanske. hehe

 

Mamma och pappa :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för rolig läsning,du vet ju att mitt datakunnandet begränsas till ikonerna du har lagt in på datan så det stora nöjet är din och maries blogg.kramisar

2009-08-11 @ 08:18:43
Postat av: krisse

vad är det för utbildning du ska gå? :)

2009-08-11 @ 11:35:15
URL: http://krissefisse.blogg.se/
Postat av: Erica

Låter som en smart plan :) det är rätt dumt att gå något som man inte vill :)

2009-08-12 @ 11:06:21
URL: http://steelie.blogg.se/
Postat av: Utbloggad

Inte alltid men det brukar vara lite lättare att bli antagen till vårterminerna. Ge inte upp!

2009-08-30 @ 12:50:39
URL: http://utbloggad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0