blää

Jag vet inte hur jag skall göra alltså... Jag vill plugga på högskolan, jag vill bli något, jag vill komma någon vart.. men samtidigt vill jag inte gå den ENDA utbildning jag kom in på.. jävla klump i magen som bara växer. MÖG! har skickat ut mitt CV till typ 20 ställen, får väl hoppas jag får svar där så har jag i alla fall något alternativ.


nu ska jag ta en lååång dusch och sedan bädda ner mig i sängen med kim och kolla på tv och bara ha en myssöndag och INTE tänka mer på alla måsten som kommer ske inom en månad...


Kommentarer
Postat av: päronen

vi tror på dig och vet att du kommer fram till en lösning som känns bäst för dig,för det är det som är det viktigaste.kramisar

2009-08-03 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0